Accordhecsi Blog

1985 gyártású Honda Accord felújítása és mindennapjai.

Friss topikok

  • roBIKE: Szia! Az első képen látható felninek mi a típusa? Látom viszonylag régi bejegyzés, egész véletlen ... (2016.11.07. 16:22) Rekviem egy álomért
  • AdMiRaL4488: Szervusz! Ne haragudj, hogy kommentben talállak meg, de nem találtam e-mail címet. Tudnál nekem kü... (2013.10.27. 10:33) Breaking news!
  • Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu): Keresem ezúttal a Cool a Verda Civic-es epizódját, ha feltöltené valaki és elküldené a linket, nag... (2011.12.22. 22:15) JDM Pali Karácsonya
  • CannonCTR: Jólvan látom nem unatkoztok ti sem,) (2011.10.07. 02:24) Lökhárító reload
  • CTD: mondjuk a sört megkaptam, azóta meg már esett eső, szal felejtsük el :) (2011.06.25. 07:59) A végjáték

Linkblog

2011.05.17. 17:53 Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu)

Az Öreglány alsószoknyája

Eltelt egy hét és furdalt a kíváncsiság. Talán nem csak engem, Gyuri barátom is, elvégre a projekt közös, mondtam is neki, fogja fel úgy, mint ha most 1:1  arányban makettezne. Mire a fényezőhöz értem Ő már ott volt. Nem lettem volna meglepve, ha a kocsi úgy állt volna ahogy odavittem, manapság ilyenek az iparosok, de Albert mester nem túlzott, a fényező valóban becsületesen végezte a dolgát.

 

Az autón a fényezés előtti  utolsó simítások voltak vissza, a lakatolt hátsó ajtó úgy mutatta magát, mint ha közelében sem lett volna hegesztő pálca. A hecsi  jelenleg  tejeskávé színű a szóró kittől, ígéret szerint vasárnap az autó átvehető.

Szólj hozzá!

Címkék: honda accord fényezés előkészítés restaurálás youngtimer


A bejegyzés trackback címe:

https://accordhecsi.blog.hu/api/trackback/id/tr882911640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása