Accordhecsi Blog

1985 gyártású Honda Accord felújítása és mindennapjai.

Friss topikok

  • roBIKE: Szia! Az első képen látható felninek mi a típusa? Látom viszonylag régi bejegyzés, egész véletlen ... (2016.11.07. 16:22) Rekviem egy álomért
  • AdMiRaL4488: Szervusz! Ne haragudj, hogy kommentben talállak meg, de nem találtam e-mail címet. Tudnál nekem kü... (2013.10.27. 10:33) Breaking news!
  • Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu): Keresem ezúttal a Cool a Verda Civic-es epizódját, ha feltöltené valaki és elküldené a linket, nag... (2011.12.22. 22:15) JDM Pali Karácsonya
  • CannonCTR: Jólvan látom nem unatkoztok ti sem,) (2011.10.07. 02:24) Lökhárító reload
  • CTD: mondjuk a sört megkaptam, azóta meg már esett eső, szal felejtsük el :) (2011.06.25. 07:59) A végjáték

Linkblog

2011.09.30. 19:57 Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu)

Lökhárító reload

Jó rég nem bütyköltem az Öreglányon, ki is használtam a nyárias ősz utolsó napjait, hogy a korábban már sikertelen lökhárító festést megismételjem. A helyszín újra Gyuri barátom udvara, hát lássuk, mit tehettünk az esztétikusabb látvány kedvéért.

 

Mint már korábban lejegyeztem az első lökhárító javítása után, melyet parkolási hibák és Gyuri németjuhászának metszőfogai ejtettek a natúr fekete műanyagon, durva, "szőrös" foltok maradtak.

Ezek a foltok csiszolással sem tüntethetők el, az anyag a műanyagszőrőket új generálja. A festékboltban kapott lökhárítófestékről (Dinitrol Styling Lac)  használat után kiderült, sima műanyag festék, nem hoz létre dorozsmás felületet. Tökéletes viszont natúr műanyagok (pl.díszléc, szellőzőrács stb.) alapozás nélküli festésére.

 

 

 

Vásároltam hát egy flakon Prevent lökhárító festéket, melyet motorkerékpárom sérült elemén ki is próbáltam. Az eredmény jelentős volt és bár tudtam, hogy a kiszőrösödött részeket 100% nem is, de némileg eltüntethetem.

Gyuri bátyánkkal neki is kezdtünk a korábbi lakkréteg csiszolásának, Ő természetesen a szokásos fecske/zokni/szandi kombóban.:) A maszkolás lehetőségét gyorsan el is vetettük, inkább leszereltük a műanyaghéjat az autóról.

 

 

Benzines zsírtalanítás után felkerült a festék, a javított részeknél több rétegben.

 

 

Száradás nagyon gyors volt, még sötétedés előtt a helyére került a lökhárító. Így történt, hogy a kocsi eleje fél kilót a festéktől, Gyuri négyet szedett fel ólinkluzív nyaralásban.:)

 

1 komment

Címkék: honda accord restaurálás lökhárítófesték joungtimer


A bejegyzés trackback címe:

https://accordhecsi.blog.hu/api/trackback/id/tr403268574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CannonCTR 2011.10.07. 02:24:23

Jólvan látom nem unatkoztok ti sem,)
süti beállítások módosítása