Accordhecsi Blog

1985 gyártású Honda Accord felújítása és mindennapjai.

Friss topikok

  • roBIKE: Szia! Az első képen látható felninek mi a típusa? Látom viszonylag régi bejegyzés, egész véletlen ... (2016.11.07. 16:22) Rekviem egy álomért
  • AdMiRaL4488: Szervusz! Ne haragudj, hogy kommentben talállak meg, de nem találtam e-mail címet. Tudnál nekem kü... (2013.10.27. 10:33) Breaking news!
  • Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu): Keresem ezúttal a Cool a Verda Civic-es epizódját, ha feltöltené valaki és elküldené a linket, nag... (2011.12.22. 22:15) JDM Pali Karácsonya
  • CannonCTR: Jólvan látom nem unatkoztok ti sem,) (2011.10.07. 02:24) Lökhárító reload
  • CTD: mondjuk a sört megkaptam, azóta meg már esett eső, szal felejtsük el :) (2011.06.25. 07:59) A végjáték

Linkblog

2011.05.29. 19:27 Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu)

A végjáték

A csütörtöki nap volt a leghosszabb "műszak". Negyed 11 kor szedtük össze a szerszámokat a sötét udvaron. Az eredmény fordítottan volt arányos a befektetett munkával. A nap eredménye: egy törött belső műanyag, két csúnyára festett lökhárító, benzin álltal feloldott ragadós díszlécek.

 

A lökhárítókat átcsiszoltam és arra számítottam, hogy a korábban vásárolt erre a célra ajánlott festék elfedi a kisebb kardokat és a lökhárítójavítás durva nyomait. Pénz, idő és munka elfecsérlésnek bizonyult mindez, az eredmény elég siralmas. Egy rücsis fedő réteget vártam, mindez nem jött létre, pedig 4dl festéket vittem fel lökhárítónként. Alkalomadtán kimaszkolom őket és a Prevent márkájú anyaggal újra próbálkozom.

Gyuri újra behúzta a a hátsó ajtó vezetékeit, most csatlakozó nélkül próbálkozott. Már sötétben ragasztottuk a féltető neonfényeiben a maradék díszléceket, amit a jól bevált könyves módszerrel préseltünk.

A lökhárítótartó pótlása egyedi megoldással.

Pénteki napra maradt a sárfogó gumik, első dobbetétek felszerelése. Alaposan kifogytunk az anyagokból. Már egy 6os anyának és alátétnek is örülni tudtunk. Kénytelelenek voltunk egy átfúrt 20 Fillérest is ideiglenesen igénybe venni alátét pótlásnak. Egy gyors porszívózás, műszerfal törlés, szélvédő pucolás után jöhetett a próba út. Végig vigyorogtam az utat, a párom pedig örült, hogy a délutánokat és estéket újra vele töltöm.:)

Kedves Olvasóm! Íme az eredmény, szerintem megérte!

Ezúton is köszönök mindent Gyuri barátomnak, a rengeteg munkát, logisztikát és nem utolsó sorban ezeket a fotókat!


 

 

 

 

 A hétre tartogatok még meglepetést, ne töröljetek a kedvencekből! :)

 

 

7 komment

Címkék: honda accord restaurálás youngtimer


A bejegyzés trackback címe:

https://accordhecsi.blog.hu/api/trackback/id/tr832941482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CTD 2011.05.29. 20:55:05

gratula pajtikám, pénteken megnézzük! ha akarod még le is hányjuk :)

Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu) 2011.05.29. 22:08:07

Csak nyugodtan rókázd le Pajtikám, én is levizeltem a Civiced az erkélyről az egyik meeten!:D

ÖregKergyu 2011.05.30. 22:40:49

Húú, CTD kocsiját én is...
Valószínű a Comboval megyek!

ÖregKergyu 2011.05.30. 22:41:51

Köszi Tomi, örömmel segítettem,nem kell ám már fényezni, mert világítani fogok a sötétben. :D

CTD 2011.06.01. 08:00:04

Öreg kujon, Te is lehugyoztad a fertődi talin? Ezért még számolunk, jösz egy sörrel! :)

ÖregKergyu 2011.06.01. 08:59:11

Le, bizony, sugárban!
Legalább is úgy emléxem..:))

CTD 2011.06.25. 07:59:38

mondjuk a sört megkaptam, azóta meg már esett eső, szal felejtsük el :)
süti beállítások módosítása