Mit volt mit tenni, a rozsda rágta hátsó ajtó elkészültéig is haladni kellett a munkálatoknak. Csiszolni volt mit az autón, a hátsó rész kivételével az autó többi részén ott duruzsolt a rezgőcsiszoló. Mert mi is kell ehhez a munkához. Egy 3000 Ft-os praktikeres rezgőcsiszoló, 180-as csiszolópapír és Steffl védőital.
Az oldal díszlécek eltávolításával szerencsére nem volt gond, a lemez is hibátlan volt, annak ellenére, hogy jelentős mennyiségű por került alá. A tetőbe mélyedő díszcsíknál is hasonló volt a helyzet, nem igényelt a csiszoláson kívül más munkát. A karosszéria többi részén is csak egy egy apró mélyedés igényelt gittet.
Minden hónap első szerdáján közösségi életet élek motoros klubos ismerőseimmel, szabadnapot tartottam. A jól sikerült este után már el is nyúltunk a TV előtt a párommal, csörög a telefon. Gyuri barátom lelkesen számolt be napi munkálatairól. Lebontotta a hátsó lökhárítót, szerencsére ép lemezfelületet talált ott is. Sajnos a vonóhorog csatlakozó kifogott rajta, a csavart el kellet vágnia de a vezetékek is áldozatul estek a vágókorongnak. Kiszedte az első lámpákat így már leszerelhetővé vált a díszrács feletti "szemöldök", azon is csak minimális rozsda volt fellelhető.
A beszámoló után még közölte, hogy megnéz egy filmet, miközben én már nagyokat pislogtam. Nem tudom honnan ez a senior kori vitalitás, talán a Viagra mellékhatása, de jól nyomja az Öreg! :D
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.